Weer een prijs voor de FSHD campagne

Tijdens de bekendmaking van de SAN (stichting adverteerders jury Nederland) op 31 mei in Studio 21 in Hilversum heeft de campagne met Ronald Snijders een “Accent” gewonnen. Dit is een prijs die uitgereikt wordt door de adverteerders (niet de reclameburo’s) voor campagnes met lef, die uniek en effectief... Lees meer

Gisterenavond (23 mei) werden de prestigieuze Esprix reclame prijzen voor de 15de keer uitgereikt. De campagne van de FSHD Stichting met als titel : “Mijn ergste nachtmerrie” met cabaretier Ronald Snijders en Nynke de Waard in de hoofdrollen won een bronzen Esprix. In een volle zaal van het Filmmuseum Eye in Amsterdam werd de prijs overhandigd aan het team van reclamebureau Grey, Ronald Snijders en de voorzitter van de FSHD Stichting. De argumentatie van de jury was indrukwekkend. “Heel knap gedaan”, was de mening van de jury. “Creatief was iedereen onder de indruk en de resultaten zijn jaloersmakend. Een Stichting die eigenlijk nog niet bestond, heeft zichzelf in één klap op de kaart gezet. En dat dankzij een actie met lef. De resultaten zijn geweldig en de actie is heel creatief. Het is een superslimme campagne”. Het idee werd ook als “briljant” gekwalificeerd.

Met gevoelens van trots verlieten wij “de Eye”. Een tweede bronzen plak, na het ADCN-brons voor onze campagne. Helemaal niet slecht! Met spanning kijken we uit naar volgende week donderdag: de uitreiking van de SAN-communicatieprijzen. Wie weet vallen we ook daar in de prijzen.

Kees van der Graaf

  • Kahali

    FSHD gaat
    over mensen 

  • Sies

    FSHD is het 
    beste halen uit

    de dingen die
    je nog wel kan 

  • Vrielink

    FSHD is leven
    met pijn en
    vermoeidheid 

  • Bovens

    FSHD gaat
    over verlies

  • Gielesen

    FSHD gaat
    over je schuldig
    voelen 

  • Bilsen

    FSHD komt
    voor bij alle
    rassen en alle
    leeftijden

  • Weggemans

    Vandaag gaat
    FSHD over
    hoop op therapie

Weer een prijs voor de FSHD campagne

Tijdens de bekendmaking van de SAN (stichting adverteerders jury Nederland) op 31 mei in Studio 21 in Hilversum heeft de campagne met Ronald Snijders een... Lees meer

De Campagne met Ronald Snijders valt weer in de prijzen

Gisterenavond (23 mei) werden de prestigieuze Esprix reclame prijzen voor de 15de keer uitgereikt. De campagne van de FSHD Stichting met als titel : “Mijn... Lees meer

ZONDER REGISTRATIE
GEEN MEDICIJN

Registreer u hier