Tijdens de bekendmaking van de SAN (stichting adverteerders jury Nederland) op 31 mei in Studio 21 in Hilversum heeft de campagne met Ronald Snijders een “Accent” gewonnen. Dit is een prijs die uitgereikt wordt door de adverteerders (niet de reclameburo’s) voor campagnes met lef, die uniek en effectief zijn. Er waren heel veel inzendingen. Een klein aantal werd genomineerd en een nog kleiner aantal won een Accent. Des te groter de eer dat de FSHD Stichting en haar reclameburo Grey tot de winnaars behoorde. Het bestuur van de FSHD Stichting is trots op het feit dat de campagne nu is beloond met prijzen van de art directors, de reclamemakers en de adverteerders.

Het is dus heel goed mogelijk om met een klein budget heel bijzondere wervingscampagnes te maken. Dank aan Annette Menheere en Grey voor het ontwikkelen van zo’n bijzondere communicatie on de bekendheid van FSHD te vergroten.

Kes van der Graaf,
Voorzitter FSHD Stichting

  • Kees van der Graaf

    Kees van der Graaf

  • Robert Staartjes

    Robert Staartjes

  • Diana van der Meij-Kim

    Diana van der Meij-Kim

  • George Padberg

    George Padberg

FSHD poli Radboudumc

Veel FSHD patienten komen eenmalig, op indicatie of jaarlijks op controle in het FSHD expertise centrum van het Spierziekten Centrum Radboudumc te Nijmegen. De expertise... Lees meer

Weer een prijs voor de FSHD campagne

Tijdens de bekendmaking van de SAN (stichting adverteerders jury Nederland) op 31 mei in Studio 21 in Hilversum heeft de campagne met Ronald Snijders een... Lees meer

ZONDER REGISTRATIE
GEEN MEDICIJN

Registreer u hier