Gisterenavond (23 mei) werden de prestigieuze Esprix reclame prijzen voor de 15de keer uitgereikt. De campagne van de FSHD Stichting met als titel : “Mijn ergste nachtmerrie” met cabaretier Ronald Snijders en Nynke de Waard in de hoofdrollen won een bronzen Esprix. In een volle zaal van het Filmmuseum Eye in Amsterdam werd de prijs overhandigd aan het team van reclamebureau Grey, Ronald Snijders en de voorzitter van de FSHD Stichting. De argumentatie van de jury was indrukwekkend. “Heel knap gedaan”, was de mening van de jury. “Creatief was iedereen onder de indruk en de resultaten zijn jaloersmakend. Een Stichting die eigenlijk nog niet bestond, heeft zichzelf in één klap op de kaart gezet. En dat dankzij een actie met lef. De resultaten zijn geweldig en de actie is heel creatief. Het is een superslimme campagne”. Het idee werd ook als “briljant” gekwalificeerd.

Met gevoelens van trots verlieten wij “de Eye”. Een tweede bronzen plak, na het ADCN-brons voor onze campagne. Helemaal niet slecht! Met spanning kijken we uit naar volgende week donderdag: de uitreiking van de SAN-communicatieprijzen. Wie weet vallen we ook daar in de prijzen.

Kees van der Graaf

ZONDER REGISTRATIE
GEEN MEDICIJN

Registreer u hier

SINGELSWIM 2019: DE JUBILEUMEDITIE

De SingelSwim Utrecht is de enige zwemtocht door de oudste verdedigingsgracht van Nederland: de Utrechtse Singel. Het idee van de SingelSwim Utrecht is in 2013... Lees meer

Grote stap op weg naar therapie voor FSHD

Leiden– 31 oktober 2018 Facio Therapies heeft bekendgemaakt dat orale behandeling met een van Facio’s kandidaat-geneesmiddelen leidt tot significante reductie van het menselijke, voor spieren... Lees meer