Gisterenavond (23 mei) werden de prestigieuze Esprix reclame prijzen voor de 15de keer uitgereikt. De campagne van de FSHD Stichting met als titel : “Mijn ergste nachtmerrie” met cabaretier Ronald Snijders en Nynke de Waard in de hoofdrollen won een bronzen Esprix. In een volle zaal van het Filmmuseum Eye in Amsterdam werd de prijs overhandigd aan het team van reclamebureau Grey, Ronald Snijders en de voorzitter van de FSHD Stichting. De argumentatie van de jury was indrukwekkend. “Heel knap gedaan”, was de mening van de jury. “Creatief was iedereen onder de indruk en de resultaten zijn jaloersmakend. Een Stichting die eigenlijk nog niet bestond, heeft zichzelf in één klap op de kaart gezet. En dat dankzij een actie met lef. De resultaten zijn geweldig en de actie is heel creatief. Het is een superslimme campagne”. Het idee werd ook als “briljant” gekwalificeerd.

Met gevoelens van trots verlieten wij “de Eye”. Een tweede bronzen plak, na het ADCN-brons voor onze campagne. Helemaal niet slecht! Met spanning kijken we uit naar volgende week donderdag: de uitreiking van de SAN-communicatieprijzen. Wie weet vallen we ook daar in de prijzen.

Kees van der Graaf

Spierziektecongres 2018

  Foto's: Jeffrey van Hal We kijken terug op een succesvolle editie met substantieel meer geïnteresseerden dan in 2017. De diverse onderzoekers van o.a. het LUMC en het... Lees meer

FSHD poli Radboudumc

Veel FSHD patienten komen eenmalig, op indicatie of jaarlijks op controle in het FSHD expertise centrum van het Spierziekten Centrum Radboudumc te Nijmegen. De expertise... Lees meer

ZONDER REGISTRATIE
GEEN MEDICIJN

Registreer u hier